Σύγκριση των τεχνικών
Στο Tango Argentino και στο Ballroom Tango χρησιμοποιούνται διαφορετικές τεχνικές.
Κέντρο Στήριξης
Το tango σε Αργεντινή και Ουρουγουάη χορεύεται με το κέντρο του σώματος να κινείται πρώτο και τα πόδια να ακολουθούν για στήριξη. Στο Ballroom Tango, το σώμα τίθεται αρχικά σε κίνηση μέσα από την κάμψη των κάτω αρθρώσεων (ισχίο, γόνατο, αστράγαλοι). Τα πόδια ακολουθούν το σώμα με κοφτή κίνηση που αντανακλά τη φύση της μουσικής που συνοδεύει αυτό το στυλ.
Αγκαλιά
Μια άλλη σημαντική διαφορά είναι ότι στο ballroom tango, τα ζευγάρια κοιτούν πάνω από τον αριστερό ώμο του παρτενέρ τους, ενώ στο tango Argentino, τα κεφάλια σχεδόν αγγίζονται. Ακόμα κι αν δεν είναι σε κλειστή αγκαλιά, τα χέρια τους είναι ακόμα σε στενή επαφή, σαν σε μια αγκαλιά.
Μετατόπιση Βάρους
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που διακρίνει το tango Argentino από το ballroom tango είναι η μεταβολή του σωματικού βάρους ή η μη μεταβολή. Στο ballroom tango, όταν ο καβαλιέρος μετατοπίζει το βάρος του, η ντάμα μετατοπίζει το δικό της. Στο Argentino, ο καβαλιέρος μπορεί να μετατοπίσει το βάρος του χωρίς να δώσει αντίστοιχη κίνηση στη ντάμα του ώστε το βάρος της να παραμείνει το ίδιο.
Βήματα
Στο Argentino, τα βήματα είναι συνήθως πιο συρτά, αλλά μπορεί να διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό στο χρόνο, την ταχύτητα, και τον χαρακτήρα χωρίς να ακολουθείται κάποιος συγκεκριμένος ρυθμός. Επειδή ο χορός οδηγείται και ακολουθείται σε επιμέρους βήματα, οι αλλαγές μπορεί να συμβούν από το ένα βήμα στο επόμενο. Αυτό επιτρέπει στους χορευτές να μεταβάλλουν το χορό από στιγμή σε στιγμή ώστε να ταιριάζει με τη μουσική (η οποία συχνά έχει legato ή/και staccato στοιχεία) και τη διάθεσή τους.
Στάση
Στο frame (δηλ. το σχήμα του σώματος που διατηρείται από καβαλιέρο-ντάμα κατά τη διάρκεια του χορού) του American Ballroom Tango τα στήθη των παρτενερ είναι πολύ μακριά το ένα από το άλλο, ενώ τα ισχία τους είναι κοντά μεταξύ τους. H ανοικτή θέση μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες φιγούρες που είναι όμως εντελώς ξένες στο αργεντίνικο tango. Στο Tango Argentino, η αγκαλιά περιλαμβάνει τη συνεχή επαφή στο πάνω μέρος του σώματος, αλλά όχι στα πόδια. Σε ανοικτή θέση, τα πόδια μπορούν να διαπλέκονται και να συνδέονται μεταξύ τους σε στυλ Pulpo (χταπόδι). Στο στυλ Pulpo, αυτές οι κινήσεις δεν είναι απότομες, αλλά ομαλές - Ganchos.
Φιγούρες
Τα βήματα του Ballroom tango τοποθετούνται κοντά στο πάτωμα, ενώ στο Tango Argentino περιλαμβάνονται κινήσεις όπως το boleo (επιτρέποντας την ορμή στη μεταφορά του ποδιού της ντάμας στον αέρα) και το gancho (συνδέοντας ένα πόδι γύρω από το πόδι ή το σώμα του παρτενέρ). Στην Ουρουγουάη και την Αργεντινή συναντούμε διαφορετικό λεξιλόγιο στις φιγούρες από ότι στο Ballroom Tango, όπως parada (στην οποία ο καβαλιέρος τοποθετεί το πόδι του έτσι ώστε να διακόψει την κίνηση του ποδιού της ντάμας του), arrastre ή barrida (όταν ο καβαλιέρος σύρει το πόδι της ντάμας του), και sacada (στην οποία ένας εκ των δύο τοποθετεί το πόδι του σε τέτοια θέση ώστε να εκτοπίσει το πόδι του άλλου).